قائم سرویس

تعمیرگاه قائم سرویس از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد . دفترمرکزی ما در خیابان هروی واقع شده است .

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

یک یخچال مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه یخچال است برای تهیه یک یخچال مناسب باید به ویژگی های زیر توجه کرد
  • قیمت یخچال
  •  میزان مصرف برق
  • مقدار فضایی را که از محیط آشپزخانه اشغال می کند
  • میزان حجم موادی که می توان در یخچال قرار داد
  •  کشور سازنده یخچال و …
هر چه بتوانید بودجه خود را برای خرید یخچال بیشتر کنید می توانید یخچالی بهتر با آپشن های بیشتر و برند بهتر خریداری کنید.

۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

یخچال سامسونگ شما خنک نمی کند؟؟؟؟

هنگامی که یخچال شما به درستی خنک نمی کند و به دلیل داشتن نوسانات دمایی، خطر فاسد شدن غذاها افزایش میابد. چند دلیل برای خنک نشدن یخچال سامسونگ وجود دارد:
کویل کندانسور یخچال شما کثیف شده است. این کویل ها وظیفه سرد کردن هوایی که از درون آن ها عبور می کند را دارند. اگر کثبف باشند نمی توانند به درستی عمل کنند.
گرما از جسم گرم به جسم سردتر منتقل می شود.تا زمانی که درجه حرارت آنها برابر شود.بنابراین، هنگامی که غذای گرم را در یخچال سرد قرار دهید، گرما از مواد غذایی گرم به سمت هوای سرد جریان می یابد. مواد غذایی شروع به خنک شدن می کنند.
درجه حرارت مواد غذایی پایین می رود. به همین دلیل جریان هوا در داخل یخچال بسیار مهم است. فن در داخل یخچال قرار می گیرد تا به طور مستمر داخل یخچال گردش هوا ایجاد کند.
سامسونگ یکی از مارک های معروف در تولید یخچال و فریزر است. سامسونگ مجموعه ای عالی از لوازم خانگی را ساخته است که همه آنها به زیبایی ساخته شده اند تا بتوانند در داخل خانه شما قرار بگیرند. لوازم خانگی سامسونگ در فناوری موفق عمل کرده است، فناوری آن طی دو دهه گذشته در حال پیشرفت است.


تعمیر یخچال سامسونگ

۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

خدمات پس از فروش محصولات بوش

شرکت قائم سرویس، آماده ارائه خدمات، تعمیر و سرویس کالاهای بوش از قبیل: انواع یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و جاروبرقی برای شهروندان تهرانی می باشد.
شرکت قائم سرویس برترین خدمات را برای محصولات بوش در نظر گرفته است. به طوریکه که شما شهروندان عزیز که ساکن هر نقطه ای از تهران هستید، می توانید تعمیر کار با تجربه و حرفه ای را طول مدت زمان یک ساعت در منزل خود داشته باشید. همکاران ما با مراجعه به منزل شما ، جهت سرویس و تعمیر کالای شما اقدام می کنند و نیازی نیست شما کالای خراب خود را برای تعمیر جابه جا کنید و اگر پس از بررسی های لازم، قطعه ای از وسیله شما نیاز به تعویض داشته باشد، همکاران ما قطعه ای اصل از برند بوش را جایگزین قطعه معیوب می کنند.
و پس از تعمیر شامل گارانتی پس از تعمیر می شود. برای یخچال تا 3 ماه و برای لباسشویی و جاروبرقی تا 6 ماه گارانتی

۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۳:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

نشت آب از یخچال و فریزر

نشت آب از یخچال و فریزر می تواند به دلایل مختلفی باشد اما شایع ترین مورد تخلیه ناقص یخ زدگی ها است که این مورد می تواند مربوط به کویل کندانسور یخچال باشد. اما در ابتدا بهتر است گرفتگی و یخ زدگی های داخل یخچال – فریزر را با آب گرم بر طرف کنید.حتی باز نگهداشتن طولانی مدت درب فریزر می تواند منجر به تولید رطوبت بیشتر در فریزر شود.
در صورتی که مشکل برطرف نشد می توانید با یک کارشناس تعمیر یخچال تماس بگیرید. 
قائم سرویس یکی از بهترین تعمیرگاه های یخچال است که می تواند بهترین خدمات را توسط بهترین کارشناسان با قیمت مناسب در اختیار شما شهروندان گرامی قرار دهد.



۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

تعمیرات جاروبرقی بوش

بوش یک برند خوب لوازم خانگی است. جاروبرقی های بوش دارای مکش و فیلتراسیون عالی هستند.

سر و صدا ندارند یعنی در حدی که حتی اگر کودک شما خواب باشد هم می توانید جاروبرقی بکشید بدون سر و صدا

قطعات جاروبرقی بوش بسیار با دوام است و مکش آن به طرز شگفت آوری قوی است . 

جارو برقی دستی Bosch، دارای وزن سبک به معنای واقعی ، به همراه دسته منعطف و ارتفاع مناسب است. این جاروبرقی تمیزکننده چوب ، مبلمان ، انواع کف است و دارای یک سیستم فیلتر بهداشتی می باشد . کیسه های اصلی جارو برقی Bosch دارای خصوصیات زیر هستند :
1. تمیز کننده موثرتر
2. باعث طولانی تر شدن عمر دستگاه شما می شوند.


اما می دانیم که هر وسیله ای یک عمری دارد و ممکن است گاهی با مشکلاتی مواجه شود برای تعمیر و رفع این مشکلات می توانید با تعمیرگاه قائم سرویس در ارتباط باشید.


تعمیرگاه لوازم خانگی قائم

۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۳:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

لوازم خانگی پاکشوما

این شرکت کار خود را از سال 1354 آغاز کرد و در سال 1376 با عوض شدن مدیریت این شرکت اهداف این شرکت به سمت بهترین کیفیت ، رعایت حقوق مشتریان و ایجاد شغل برای جوانان سوق داده شد. به همین جهت سعی در جهت برقراری ارتباط با کشورهای خارجی به جهت فراگیری فناوری های روز دنیا شد.

تعمیرگاه قائم سرویس با سال ها سابقه و تجربه کاری توانسته است ، در رفع مشکلات عزیزان در سراسر تهران بپردازد. نیروهای با تجربه و حرفه ای ما می توانند در کمتر از یک ساعت در محل شما حضور یابند و نسبت به رفع مشکلات لوازم خانگی شما اقدامات لازم را انجام دهند.


۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

غذا در یخچال جنرال الکتریک یخ زده است.

اگر غذا در یخچال و فریزر شما یخ میزند به نظر می رسد که دمای یخچال شما به درستی تنظیم نشده است. دما باید بین 35 تا 42 درجه فارنهایت باشد. شما می توانید درجه حرارت را با دماسنج یخچال و فریزر بررسی کنید، در صورتی که خیلی کم باشد می توانید کمی دمای را تنظیم کنید. اگر با تنظیم کردن یخچال هم کار ما درست نشد و همچنان دمای یخچال خیلی پایین بود به طور قطع مشکل از ترموستات است. اگر شما نیاز به دریافت خدمات فوری، برای یخچال GE خود دارید، می توانید با تعمیرگاه یخچال قائم تماس حاصل فرمایید.ما به عنوان یک تامین کننده تعمیر لوازم خانگی GE و با داشتن تجربه بالا می توانیم خدمات حرفه ای و سریع را به شما ارائه دهیم. تجهیز یا جایگزین کردن قطعات دستگاه GE خود را همراه با بالاترین کیفیت و قطعات اصل کارخانه و نصب و راه اندازی آنها در همان روز را به همکاران ما بسپارید.
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال