قائم سرویس

تعمیرگاه قائم سرویس از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد . دفترمرکزی ما در خیابان هروی واقع شده است .

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

علل شایع خرابی یخچال ها

یخچال و فریزر یکی از گرانترین محصولات هر خانه ای است. بنابراین تعویض کردن آن در خیلی مواقع مقدور نمی باشد پس باید توجه ویژه ای به خرابی های به وجود آمده در یخچال شود. و در صورت مشاهده هر گونه خرابی باید با تعمیرکار تماس بگیرید.یکی از بهترین تعمیرکاران در این زمینه، تعمیر یخچال قائم سرویس است.

یکی از مشکلات، مصرف انرژی زیاد است:مصرف بیش از حد برق هزینه ها را بسیار افزایش می دهد. این مشکل می تواند به دلیل خاک گرفتن کندانسور که در پشت یخچال قرار دارد باشد.

یکی دیگر از مشکلات چکه کردن آب از پایین یخچال است.دلیل این پدیده می تواند مسدود شدن زهکش یخ زدایی باشد که با گرد و غبار پر شده است.

از جمله مشکلات دیگر می توان به تجمع یخ در فریزر اشاره کرد. که علت آن می تواند باز گذاشتن طولانی مدت درب یخچال یا فریزر باشد. 


۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

تعویض فیلتر یخچال

یخچال های ساید بای ساید نیاز دارند تا فیلترشان هر چند ماه یک بار تعویض شود تا مخزن آب و یخ موجود در آن ها بتواند به درستی کار خود را انجام دهد.
اما به دلایل زیر ما فیلتر یخچال را تعویض می کنیم:
1)حذف نیترات موجود در آب
2) از بین بردن باکتری های موجود در آب
3) اضافه کردن املاح معدنی با مقیاس مناسب به آب 
 از دو راه می توانیم متوجه زمان مناسب برای تعویض فیلتر یخچال شویم.
1) مزه آب عوض شده باشد.
2) رنگ فیلتر یخچال قرمز شده باشد که می توان نتیجه گرفت زمان تعویض فیلتر رسیده است.


۲۷ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

محصولات جنرال الکتریک

جنرال الکتریک، ششمین برند مطرح آمریکایی می باشد. شرکت جنرال الکتریک به چهار قسمت بخش بندی شده است:جی ای انرژی ، جی ای تکنولوژی ، جی ای کپیتال ، جی ای هلت کر که همگی این قسمت ها به صورت جداگانه مدیریت می شوند اما در نهایت تحت کنترل یک شرکت مرکزی کار می کنند.
مرکز اصلی فعالیت این شرکت در ایالت کنتیکات آمریکا قرار دارد. 
این شرکت در ابتدا در زمینه تولید کامپیوتر فعالیت داشت اما از سال 1970 به بعد مشغول فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی است. به جرات می توان محصولات این شرکت را جزء 5 برند برتر دنیا دانست.

۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

برخی از خرابی های یخچال و لباسشویی

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای لباسشویی پیش بیاید بروز صدای نامناسب است که به دلیل  خرابی در یاتاقان های لباسشویی است که معمولا به دلیل بستن نامناسب آنها بروز می کند.

یکی دیگر از مشکلات لباسشویی ها این است که لباسشویی روشن نمی شود و یا در حالتی است که بعد از مدتی و در وسط زمان شستن لباس ها از کار بیفتد . یکی از دلایل بروز این مشکل می تواند خرابی در دستگاه باشد و یا آنکه امکان دارد لباسی در لای در، گیر کرده باشد.

در مواردی ممکن است لباسشویی آب درون خود را تخلیه نکند که می تواند نشان دهنده خرابی در پمپ تخلیه آب باشد یا وسیله و یا آنکه لباسی در داخل پمپ تخلیه وارد شده است.

اما در یخچال ها ممکن است موارد زیر پیش بیاید

1) یخچال بیش از حد خنک کند: این مورد ممکن است به دلیل تنظیم نبودن سنسور دما باشد یا کویل کندانسور دچار مشکل شده باشد.

2) خرابی واشر در یخچال: اگه به نشتی یا خرابی در یخچال توجه نشود می تواند برای زمان طولانی باقی بماند و به طور معمول باعث ایجاد رطوبت بیش از حد شود . رطوبت در لبه درب نیز نشانه ای است از اینکه واشر به خوبی آب بندی نشده است و باید جایگزین شود.

 تعمیر یخچال قائم سرویس


۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

جنرال الکتریک، ششمین کمپانی بزرگ آمریکا

جنرال الکتریک، یکی از کمپانی های بزرگ تولید لوازم خانگی است. مرکز اصلی فعالیت این شرکت در ایالت کنتیکات آمریکا قرار دارد و در حدود 300 هزار نفر در تمام دنیا در این شرکت مشغول فعالیت هستند .

 اولین بار لامپ های الکتریکی در سال 1878 توسط دانشمند سرشناس توماس ادیسون اختراع شد و اولین کارخانه ای که توسط او برای تولید لامپ های اختراع شده تاسیس شد در سال 1890 بوده است این شرکت جنرال الکتریک نام داشت.

این شرکت ، همچنین در زمینه تولید کامپیوتر نیز برای مدتی فعالیت داشته است ، اما این فعالیت ها تا سال 1970 بیشتر ادامه پیدا نکرد و امتیاز شرکت کامپیوتری خود را به شرکت کامپیوتری هانی ول ، واگذار کرد .


تعمیر یخچال قائم سرویس

۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

توصیه هایی که باعث استفاده بهتر از یخچال و فریزر می شود

1) قبل از اینکه یخچال خود را در جای خود قرار دهید، جای تراز و مناسبی برای آن انتخاب کنید.

2) با دست خیس هیچ وقت به قسمت های سرد یخچال دست نزنید.

3) در زمانی که می خواهید دستگاه را تمیز کنید حتما آن را از پریز برق جدا کنید.

4) ظروف شیشه ای را درون فریزر قرار ندهید. زیرا ممکن است در اثر انبساط و انقباض ظرف بشکند.

5) یخچال خود را دور از نور خورشید قرار دهید.

6) هر 6 ماه یکبار نسبت به پاکسازی پشت یخچال خود اقدام کنید ، تا هوا بتواند به راحتی در میان لوله های یخچال جریان داشته باشد.

7) اگر یخچال شما ساید بای ساید است حتما برای تعویض فیلتر آن اقدام نمایید.


تعمیر یخچال قائم سرویس

۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۳ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

توصیه هایی جهت استفاده از یخچال های ساید بای ساید

برای اینکه بتوانیم از یخچال خود سالیان دراز استفاده کنیم و اصطلاحا طول عمر یخچال خود را بالا ببریم باید چند نکته را بدانیم:


1) قبل از استقرار یخچال خود از صاف و تراز بودن محل قرار گیری آن اطمینان حاصل کنید و هنگام جا به جا کردن یخچال همواره باید سیم آن را جمع کنید تا آسیبی به آن وارد نشود.


2) دستان نمناک خود را با قسمت های سرد یخچال فریزر در تماس قرار ندهید .


3) در زمانی که می خواهید دستگاه را تمیز کنید حتما آن را از پریز برق جدا کنید.


4) ظرف های شیشه ای را در فریزر قرار ندهید زیرا با انبساط و انقباض آنها ، امکان شکستن آنها وجود خواهد داشت .


5) یخچال خود را دور از گرما نگه دارید. به طور مثال نزدیک آفتاب یا گاز قرار ندهید.


6) بهتر است هر 6 ماه یکبار نسبت به پاکسازی پشت یخچال خود اقدام کنید ، تا هوا بتواند به راحتی در میان لوله های یخچال جریان داشته باشد.



نمایندگی یخچال جنرال الکتریک

۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

چگونه عمر لوازم خانگی را زیاد کنیم؟؟

هنگامی که یک وسیله برقی خریداری می کنید حتما دفترچه راهنمای آن را به طور کامل مطالعه کنید تا با طرز استفاده وسیله و مشکلاتی که ممکن است برای وسیله پیش بیاید آشنا شوید.

یکی از مواردی که حتما باید مد نظر قرار گیرد این است که تا قبل از مطالعه دفترچه راهنما وسیله برقی را به پریز نزنید. 

در ادامه نحوه کار چند دستگاه را برایتان شرح می دهیم:

1) وسیله ای مانند مخلوط کن ، حداکثر زمان روشن ماندن آن را یک دقیقه تخمین زده اند ، این سری از لوازم اگر بالاتر از یک دقیقه به طور ممتد روشن بمانند خراب می شوند و هر یک دقیقه نیاز به استراحت دارند.

2) لباسشویی و جاروبرقی ها نیز اکثرا بعد از یکبار انجام کار ، به استراحت نیازمند هستند. بهتر است بعد از هر بار که لباسشویی ، لباس هایتان را می شوید ، حدود 2 ساعت بیکار بماند تا ماندگاریش بالا رود و حداقل آسیب را ببیند.

3) بعد از آنکه غذاهای خود را در ماکروویو گرم کردید سعی کنید سریع بعد از آن غذای دیگری را قرار ندهید.

4) با توجه به کم و زیاد شدن جریانات برق در برق شهری ، بهتر است از محافظ برای یخچال و فریزر استفاده کنید. البته اگر می توانید مقدار بیشتری هزینه کنید بهتر است یک ترانس مرغوب را در ابتدای ورودی جریان برق خانه خود قرار دهید تا بتواند از همه لوازمتان به خوبی محافظت به عمل آورد.


تعمیر یخچال خود را به ما بسپارید.

۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

برخی از مشکلات پدید آمده برای یخچال و فریزر بوش

همه ما می دانیم که یکی از باارزش ترین و گران ترین وسیله ها در هر خانه ای یخچال و فریزر است. 

اجزای بسیار زیادی در یخچال ها وجود دارد که می تواند خراب شود.

در زیر به دو نمونه از این خرابی ها اشاره می کنیم:

1) اگر موتور یخچال شما بیش از حد کار می کند این عیب می تواند ازگرد و خاک زیادی باشد که اطراف کویل کندانسور را احاطه کرده است. استفاده از جاروبرقی برای برداشتن گرد و خاک های بزرگتر بسیار خوب است. اما اگر بسیاری از گرد و خاک ها باز هم باقی ماند، می توانید از یک پارچه تمیز استفاده کنید تا خاک های باقی مانده را به آرامی بردارید.

2)  نشت آب از یخچال و فریزر: اگر از زیر یخچال شما آب خالی می شود این مورد می تواند به دلیل تخلیه ناقص یخ زدگی ها باشد که در این صورت باید درون یخچال را با آب گرم تمیز کنید تا یخ زدگی ها کاملا برطرف شوند.


تعمیر یخچال بوش
۰۴ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال

چرا تعمیر یخچال خود را به نمایندگی ها بسپاریم؟

بهتر است کار تعمیر یخچال و فریزر خود را به نمایندگی ها بسپارید. زیرا نمایندگی ها دارای دانش لازم درباره محصولات برند مورد نظر می باشند و به صورت حرفه ای کار را برای شما انجام می دهند. قائم سرویس نمایندگی دو برند جنرال الکتریک و بوش می باشد. و به صورت حرفه ای در زمینه (یخچال، جاروبرقی و لباسشویی) فعالیت می نماید. یکی از مزایای سپردن کار به قائم سرویس این است که دارای گارانتی تعمیر (یخچال تا 3 ماه و جاروبرقی و لباسشویی تا 6 ماه) می باشد. 

۰۱ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تعمیرگاه یخچال